گروه معماری درمانی پاکاد

پاکاد گروهی از معماران و طراحان حرفه ای در زمینه طراحی فضاهای درمانی گرد هم آورده، تا پروژه های شما را با اصولی و حرفه ای ترین شکل طراحی و اجرا کند .
گروه معماری پاکاد پس از برداشت پلان ومشاوره های لازم برای طراحی فضا مطابق با نظر و سلیقه شما ، محیط را به صورت سه بعدی طراحی می‌کند تا کارفرما پیش از پیاده سازی نهایی نتیجه کار را به صورت کامل مشاهده و بررسی کند . تا در نهایت فضای طراحی ،مطابق سازمان غذا و دارو و همین طور آنچه شما انتظار دارید باشد .

تاریخ :1403/05/25
مدت زمان اجرا :10 روز
متراژ پروژه :110 متر مربع
سبک :مدرن
طراح :مهندس شهرکی
ناظر پروژه :گروه معماری پاکاد
رنگ پروژه :سفید – صورتی

پروژه طراحی داروخانه دکتر اشکان

طراحی داروخانه دکتر ، واقع در مشهد، خیابان عدالت با متراژ 133 متر مربع می‌باشد. این داروخانه به صورت دوبلکس که مساحت طبقه اول 78 متر و طبقه دوم 55 متر می باشد. طراحی داروخانه دکتر درمرداد ماه سال 1403 شروع شد و به مدت 14 روز تا اتمام پروژه زمان برد. در فضای قبلی هیچ گونه قفسه بنده و طراحی و نورپردازی خاصی وجود نداشت ، کاربری فضا در زمینه دیگری بود که در مرحله طراحی تمام آیتم ها به صورت صفر تاصد در پروژه سبک مدرن پیاده سازی شد.
طراحی صفر تاصد شامل بخش انتظار داروخانه ، پیشخوان داروخانه ، قسمت انبارونورپردازی می باشد که این آیتم ها در طبقه بالا نیز اجرا شد. البته لازم به ذکر است پروژه داروخانه دکتر حقیقی یکی از نمونه های طراحی اکونومی و اقتصادی می باشد، یعنی در عین حال که فضای شیکی ایجاد شده ، طرح برای اجرا و پیاده سازی کاملا اقتصادی و پیرو دستوالعمل ها و قوانین سازمان غذا و دارو می باشد.

قبل و بعد اجرا

جابجایی پله ها یکی از چالش های طبقه اول بود . همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید پله ها کاملا به سمت دیگری انتقال پیدا کرد. بخشی که در گذشته راهرو بود به قیمت ترکیب دارو تبدیل شد.

رندرهای طراحی

طراحی دکوراسیون داروخانه دکتر اشکان

فضای طبقه هم کف کاملا به عنوان یک داروخانه کامل طراحی شد در طبقه اول نیز فضا برای قرار گیری مکمل های ورزشی طراحی شد علاوه بر آن اتاق کار به همراه فضای نشیمن برای پزشک طراحی شد.

به زودی تصاویر فاینال این پروژه بارگذاری خواهد شد.

ثبت سفارش

گروه معماری پاکاد، آیتم طراحی رایگان را برای مشتریان خود در نظر دارد.
در صورتی که مرحله بعدی از طراحی فضای دکوراسیون، یعنی پیاده سازی و اجرای طراحی های سه بعدی توسط تیم پاکاد انجام شود، طراحی رایگان خواهد بود.
جهت مشاوره، بازدید و طراحی دکوراسیون‌ خود توسط گروه معماری پاکاد، با این شماره 09155035504 تماس بگیرید. ویا در قسمت ثبت سفارش اطلاعات خورد را ارسال کنید تا در اسرع وقت همکاران ما با شما تماس بگیرند .