گروه معماری درمانی پاکاد

پاکاد گروهی از معماران و طراحان حرفه ای در زمینه طراحی فضاهای درمانی گرد هم آورده، تا پروژه های شمارا با اصولی و حرفه ای ترین شکل طراحی و اجرا کند .
گروه معماری پاکاد پس از برداشت پلان ومشاوره های لازم برای طراحی فضا مطابق با نظر و سلیقه شما ، محیط را به صورت سه بعدی طراحی می‌کند تا کارفرما پیش از پیاده سازی نهایی نتیجه کار را به صورت کامل مشاهده و بررسی کند . تا در نهایت فضای طراحی ،مطابق سازمان غذا و دارو و همین طور آنچه شما انتظار دارید باشد .

تاریخ :1402/12/9
مدت زمان اجرا :30 روز
متراژ پروژه :145 متر مربع
سبک :مدرن
طراح :مهندس پیروز نیا – مهندس شهرکی
ناظر پروژه :گروه معماری پاکاد
رنگ پروژه :سفید- سبز || سفید – نانجی

پروژه طراحی دکوراسیون ساختمان پزشکان دکتر تختی

طراحی دکوراسیون ساختمان پزشکان دکتر تختی واقع در بلوار امامت با زیر بنای 145 متر مربع بود. طراحی این ساختمان پزشکان دراسفند ماه سال 1402 توسط گروه معماری پاکاد آغاز شد که در طراحی هر بخش به طور میانگین 10 روز زمان برد که در این بازه تمامی طبقات و نمای اصلی ساختمان توسط دو طراح حرفه ای طراحی شد.
در این مدت زمان طبقه اول که دندابپزشکی بود به صورت صفر تا صد تمامی بخش ها طراحی شد. آیتم های طراحی مطب دندانپزشکی طبقه اول شامل سالن انتظار ، پیشخوان پذیرش ، نصب 4 یونیت دندانپزشکی در دو اتاق ، طراحی دکوراسیون اطراف یونیت های دندانپزشکی بود که به سبک مدرن طراحی شدند.
در طراحی دکوراسیون ساختمان پزشکان دکتر تختی، کاربری طبقه دوم مطب عمومی بود. طراحی اتاق درمان این طبقه برخلاف طبقه اول چالش خاصی مانند نصب یونیت نداشت. به راحتی با استفاده از ترکیب رنگی مناسب و متریال های ساده و شیک اتاق درمان را طراحی کردیم. علاوه بر اینها در طبقه دوم بخش های سالن انتظار ، قسمت پذیرش به طور کامل مطابق با استاندارد های طراحی و اجرای مطب طراحی شدند.
طراحی دکوراسیون نمای ساختمان از دیگر بخش های طراحی این بخش بود، که با استفاده از متریال های بروز و مناسب، به صورت سه بعدی طراحی کردیم.

طراحی سه بعدی طبقه اول

طراحی دکوراسیون مطب عمومی

طراحی دکوراسیون مطب عمومی طبقه اول شامل سالن اصلی انتظار و اتاق درمان بود. در این پروژه نورپردازی با استفاده از شلنگ های نوری و هالوژن اجرا شد. طراحی کف ساختمان با سرامیک ، طراحی دیوارها با استفاده از پنل های چوبی و لاین های نوری، طراحی شد.

طراحی سه بعدی طبقه دوم

طراحی دکوراسیون مطب دندانپزشکی

کاربری طبقه دوم طراحی دکوراسیون ساختمان پزشکان دکتر تختی ، مطب دندانپزشکی بود . در این مطب 4 عدد یونیت دندانپزشکی در دو اتاق نصب شد. نصب یونیت دندانپزشکی و طراحی دکوراسیون اطراف یونیت های دندانپزشکی ، همین طور طراحی دکوراسیون سالن انتظارمطب ، کار هایی بودند که در مدت زمان 7 روز به صورت سه بعدی طراحی شدند.

به زودی تصاویر فاینال این پروژه بارگذاری خواهد شد.

ثبت سفارش

گروه معماری پاکاد، آیتم طراحی رایگان را برای مشتریان خود در نظر دارد.
در صورتی که مرحله بعدی طراحی فضای دکوراسیون یعنی پیاده سازی و اجرای طراحی های سه بعدی توسط تیم پاکاد انجام شود طراحی رایگان می‌باشد.
جهت مشاوره، بازدید و طراحی دکوراسیون‌ خود توسط گروه معماری پاکاد، با این شماره 09155035504 تماس بگیرید. ویا در قسمت ثبت سفارش اطلاعات خورد را ارسال کنید تا در اسرع وقت همکاران ما با شما تماس بگیرند .