گروه معماری درمانی پاکاد

پاکاد گروهی از معماران و طراحان حرفه ای در زمینه طراحی فضاهای درمانی گرد هم آورده، تا پروژه های شمارا با اصولی و حرفه ای ترین شکل طراحی و اجرا کند .
گروه معماری پاکاد پس از برداشت پلان ومشاوره های لازم برای طراحی فضا مطابق با نظر و سلیقه شما ، محیط را به صورت سه بعدی طراحی می‌کند تا کارفرما پیش از پیاده سازی نهایی نتیجه کار را به صورت کامل مشاهده و بررسی کند . تا در نهایت فضای طراحی ،مطابق سازمان غذا و دارو و همین طور آنچه شما انتظار دارید باشد .

تاریخ :1402/02/9
مدت زمان اجرا :30 روز
متراژ پروژه :95 متر مربع
سبک :مدرن
طراح :مهندس پیروز نیا – مهندس رجب پور
ناظر پروژه :گروه معماری پاکاد
رنگ پروژه :سفید- سبز – طرح چوب

پروژه طراحی دکوراسیون ساختمان پزشکان دکتر باعقیده

طراحی دکوراسیون ساختمان پزشکان دکتر باعقیده واقع در خواف با زیر بنای 95 متر مربع بود. طراحی این ساختمان پزشکان در اردیبهشت ماه سال 1402 توسط گروه معماری پاکاد آغاز شد که در طراحی هر بخش به طور میانگین 10 روز زمان برد که در این بازه تمامی طبقات و نمای اصلی ساختمان توسط دو طراح حرفه ای طراحی شد.
در این مدت زمان طبقه اول که دندابپزشکی بود به صورت صفر تا صد تمامی بخش ها طراحی شد. آیتم های طراحی مطب دندانپزشکی طبقه اول شامل سالن انتظار ، پیشخوان پذیرش ، نصب یونیت دندانپزشکی، طراحی دکوراسیون اطراف یونیت دندانپزشکی بود که به سبک مدرن طراحی شدند. کاربری طبقه دوم، مطب عمومی بود که طراحی اتاق درمان برخلاف طبقه اول چالش خاصی مانند نصب یونیت نداشت و به راحتی با استفاده از ترکیب رنگی مناسب و متریال های ساده و شیک اتاق درمان را طراحی کردیم. علاوه بر اینها در طبقه دوم بخش های سالن انتظار ، قسمت پذیرش به طور کامل مطابق با استاندارد های طراحی و اجرای مطب طراحی شدند.
طراحی دکوراسیون نمای ساختمان از اصلی ترین بخش های این پروژه بود که با توجه به درخواست کارفرما برای نمای ساختمان چندین طراحی را ارائه دادیم، تا با اطمینان نمای مد نظر را انتخاب کنند.

طراحی سه بعدی نمای اصلی ساختمان

طراحی سه بعدی طبقه اول

طراحی دکوراسیون مطب دندانپزشکی

طراحی دکوراسیون مطب دندانپزشکی شامل سالن اصلی انتظار و اتاق درمان بود. در این پروژه نورپردازی با استفاده از شلنگ های نوری و هالوژن اجرا شد. طراحی کف ساختمان با سرامیک ، طراحی دیوارها با استفاده از پنل های چوبی و لاین های نوری، طراحی شد.

طراحی سه بعدی طبقه دوم

طراحی دکوراسیون مطب عمومی

طبقه دوم طراحی دکوراسیون مطب عمومی بود که مطابق با سبک و ترکیب رنگی طبقه اول طراحی و پیاده سازی شد.

به زودی تصاویر فاینال این پروژه بارگذاری خواهد شد.

ثبت سفارش

گروه معماری پاکاد، آیتم طراحی رایگان را برای مشتریان خود در نظر دارد.
در صورتی که مرحله بعدی طراحی فضای دکوراسیون یعنی پیاده سازی و اجرای طراحی های سه بعدی توسط تیم پاکاد انجام شود طراحی رایگان می‌باشد.
جهت مشاوره، بازدید و طراحی دکوراسیون‌ خود توسط گروه معماری پاکاد، با این شماره 09155035504 تماس بگیرید. ویا در قسمت ثبت سفارش اطلاعات خورد را ارسال کنید تا در اسرع وقت همکاران ما با شما تماس بگیرند .