موقعیت مکانی پروژه:خیابان دانشجو
متراژ پروژه:40
مدت زمان انجام پروژه:30 روز
بازه انجام پروژه:1401/03/30-1401/02/18

مقدمه پروژه:

داروخانه دکتر رضوی مشهد، واقع در خیابان دانشجو است که مساحت این داروخانه 40 متر مربع می‌باشد. طراحی داروخانه دکتر رضوی در اردیبهشت ماه 1401 شروع شد و به مدت 30 روز تا اتمام پروژه زمان برد .

برای داروخانه دکتر رضوی چندین کانتر طراحی شد که پس از مشاوره و شناسایی نیاز خود طرح سه بعدی مد نظر را برای پیاده سازی در داروخانه تایید کردند و همین طور بعد از مطلع شدن از هزینه طراحی دکوراسیون داروخانه اقدام به طراحی سه بعدی از فضا کردیم .

در این بازه زمانی عملیات نصب قفسه ها ، نصب پنجره دارویی ، طراحی پیشخوان داروخانه ، طراحی اتاق مشاوره داروخانه ، سیم کشی، نورپردازی داروخانه و دکوراسیون چوب طراحی و پیاده سازی شده‌است .

چالش های پروژه طراحی دکوراسیون داروخانه مشهد دکتر ناهید رضوی :

داروخانه دکتر رضوی برخلاف کوچک بودنش ، ارتفاع سقف خوبی داشت که امکان ایجاد یک نیم طبقه را به وجود آورد.این نیم طبقه به عنوان بخشی از انبار داروخانه طراحی شد تا فضای اصلی داروخانه میزان بیشتری برای کانتر و اتاق مشاوره داروخانه داشته باشد .

سبک طراحی داروخانه دکتر ناهید رضوی به چه صورت است؟

طراحی دکوراسیون داروخانه دکتر ناهید رضوی به سبک مدرن طراحی و اجرا شد .

چرا دکتر ناهید رضوی گروه معماری پاکاد را انتخاب کرد؟

دکتر رضوی به دلیل کوچک بودن فضای داروخانه در جستجو یک تیم حرفه ای بود تا داروخانه ای با فضایی کاملا بهینه طراحی کند، از همین رو گروه معماری پاکاد را برای طراحی دکوراسیون داروخانه انتخاب کردند .

با توجه به تجربه ای که گروه معماری پاکاد در طراحی دکوراسیون داروخانه کوچک دارد ، در ابتدا جلسه مشاوره برگزار شد تا به خوبی نیاز و درخواست‌های دکتر رضوی شناخته و در نهایت در زمان اجرا پیاده سازی شود.

تصاویر فضای داخلی داروخانه دکتر ناهید رضوی مشهد

آدرس داروخانه دکتر ناهید رضوی کجاست؟

آدرس : مشهد ، خیابان دانشجو 26 ، پلاک 1
نشانی وب سایت داروخانه دکتر ناهید رضوی جهت دریافت نوبت: سایت داروخانه دکتر ناهید رضوی