گروه معماری درمانی پاکاد

پاکاد گروهی از معماران و طراحان حرفه ای در زمینه طراحی فضاهای درمانی گرد هم آورده، تا پروژه های شمارا با اصولی و حرفه ای ترین شکل طراحی و اجرا کند .
گروه معماری پاکاد پس از برداشت پلان ومشاوره های لازم برای طراحی فضا مطابق با نظر و سلیقه شما ، محیط را به صورت سه بعدی طراحی می‌کند تا کارفرما پیش از پیاده سازی نهایی نتیجه کار را به صورت کامل مشاهده و بررسی کند . تا در نهایت فضای طراحی ،مطابق استانداردها و همین طور آنچه شما انتظار دارید باشد .

تاریخ :1403/06/9
مدت زمان اجرا :7 روز
متراژ پروژه :90 متر مربع
سبک :مدرن
طراح :مهندس حاجی زاده
ناظر پروژه :گروه معماری پاکاد
رنگ پروژه :سفید- سبز – کرم
طراحی مطب دکتر عجم

پروژه طراحی مطب دندانپزشکی دکتر عجم

طراحی مطب دندانپزشکی دکتر عجم واقع در بلوار پیروزی در اواخر شهریورماه سال 1403 آغاز شد. این پروژه با متراژ 90 متر مربع بود. دکتر تاکید زیادی به محدود بودن تایم داشتند از همین رو در مدت زمان 7 روز تمام بخش های مطب دندانپزشکی صفر تاصد به سبک مدرن توسط گروه معماری پاکاد طراحی شد.کارفرما درخواست فضایی کاملا اکونومی در عین حال شیک را داشتند به همین دلیل همه فضای مطب دندانپزشکی که شامل سالن اصلی به همراه اتاق درمان و سرویس بهداشتی بود کاملا اک.ن.می و شیک مطابق با درخواست پزشک اجرا شد. درقسمت ورودی که سالن اصلی بود قسمتی را برای انتظار مشتری و بخشی را برای پیشخوان طراحی کردیم . اتاق درمان محل قرار گیری 2 یونیت دندانپزشکی بود که متناسب با فضا ، پارتیشن بندی و کمد های لازم را طراحی کردیم. هم اکنون این پروژه در حال اجرا می باشد.

طراحی مطب دکتر عجم
طراحی مطب دکتر عجم

قبل و بعد اجرا

فضای قبلی مطب کاملا عادی و بدون هیچ طراحی خاصی بود . نورپردازی هایی قبلی مطب قدیمی و غیر استاندارد بودند ، فضا هیچ پارتیشن بندی مناسبی نداشت . کابینت های موجود در اتاق درمان نیز کاملا قدیمی بودند که فضایی دلگیری را ایجاد کرده بود. در طراحی جدید با استفاده از کابیت کاری و رنگ امیزی روشن فضای دلباز تری ایجاد کردیم. پارتیشن بنوی و نورپردازی اصولی از دیگر آیتم های طراحی این اتاق بود.

رندرهای طراحی

سبک طراحی مطب دکتر عجم

سبک مدرن علاوه بر اینکه بسیار شیک و جدید است ، مقرون به صرفه نیز می‌تواند باشد. با استفاده از این سبک فضایی به روز و دلباز ایجاد کردیم.

به زودی تصاویر فاینال این پروژه بارگذاری خواهد شد.

ثبت سفارش

گروه معماری پاکاد، آیتم طراحی رایگان را برای مشتریان خود در نظر دارد.
در صورتی که مرحله بعدی طراحی فضای دکوراسیون یعنی پیاده سازی و اجرای طراحی های سه بعدی توسط تیم پاکاد انجام شود طراحی رایگان می‌باشد.
جهت مشاوره، بازدید و طراحی دکوراسیون‌ خود توسط گروه معماری پاکاد، با این شماره 09155035504 تماس بگیرید. ویا در قسمت ثبت سفارش اطلاعات خورد را ارسال کنید تا در اسرع وقت همکاران ما با شما تماس بگیرند .