دسته بندی نشده

طراحی مطب زیبایی در تهران

طراحی مطب زیبایی و کلینیک های پوست ومو نسبت به دیگر کلینیک ها ، چندین برابر اهمیت بالا تری دارد . همه ما میدانیم که هر زیباجویی پیش از مراجعه به طور کامل در مورد رزومه پزشک و سوابق جراحی ها و میزان رضایت مندی بیماران قبلی تحقیق می کند. در کلینیک های زیبایی علاوه بر تجربه و نحوه برخورد پزشک ، شیوه طراحی کلینیک زیبایی است، که اولین عامل تاثیر گذار بر روی مراجعه کننده جهت کسب اعتماد او می باشد. یکی از مهم ترین دغدغه های یک پزشک نحوه راه اندازی کلینیک زیبایی ، ایجاد فضایی بروز با جدید ترین تکنولوژی با تاثیر گذاری مثبت آن بر روی مراجعه کنندگان می‌باشد. اما بهترین تیم طراحی مطب زیبایی کیست؟ ، پزشکان صفر تاصد طراحی دکوراسیون مطب را به چه کسی باید بسپارند؟

Left ImageRight Image

  1. رقابت مطب زیبایی در تهران

  2. بروز بودن طراحی دکوراسیون مطب زیبایی چه تاثیری دارد؟

  3. اصول طراحی مطب زیبایی در تهران چیست؟

  4. هزینه طراحی و اجرای دکوراسیون مطب زیبایی چقدر است؟

  5. مدت زمان طراحی و اجرای دکوراسیون زیبایی چقدر است؟

  6. بهترین گروه معماری طراحی دکوراسیون مطب زیبایی در تهران کدام است؟

1- رقابت مطب زیبایی در تهران

عمل های زیبایی که توسط پزشکان ما در کشور ایران انجام می‌شود باعث جذب میزان قابل توجهی توریست به کشورمان شده است. با توجه به مهارتی که پزشکان در عمل های زیبایی دارند و هزینه مناسبی که برای مراجعه کنندگان خارجی دارد ، باعث افزایش قابل توجه آمار عمل های زیبایی از سال 2022 تا 2024 شد. علاوه بر اینها قسمت قابل توجهی از زیبا جویان جوانان ایرانی هستند. طبیعتا همه زیبا جویان پیش از مراجعه به طور کامل در مورد میزان مهارتی که پزشک دارد و همین طور میزان رضایت مندی زیباجویان قبلی تحقیق می کنند. طراحی دکوراسیون مطب شما یکی از مهم ترین عامل تاثیر گذار در کسب اعتماد زیباجویان می باشد.

تهران پایتخت ایران با جمعیتی حدود 19 میلیون نفر می باشد . باتوجه به این جمعیت و تراکم بالا وجود مراکز درمانی شیک و استاندارد بسیار مهم است. باتوجه به وجود رسانه ها ومشاهده بروز ترین و مجهز ترین کلینیک های زیبایی در تهران ، هر روزه پیش از پیش رقابت میان پزشکان افزایش پیدا میکند . با توجه به رقابت مطب زیبایی در تهران ،پزشکان به دنبال طراحی بسیار خاص و ماندگار هستند . طراحی مطب زیبایی تاثیر مستقیمی بر میزان اعتبار یک دکتر خواهد گذاشت از همین رو هیچ دکتری به راحتی از این موضوع نخواهد گذشت و پزشکان نیز برای طراحی دکوراسیون مطب زیبایی خود به دنبال بهترین تیم طراحی مطب زیبایی در تهران می گردند.

2- بروز بودن طراحی دکوراسیون مطب زیبایی چه تاثیری دارد؟

برای طراحی مطب زیبایی وایجاد یک محیط شیک الزاما نباید از متریال های عجیب و غریب به کار برد . فقط کافیه یک تیم طراحی حرفه ای انتخاب کنید. یک تیم حرفه ای آنچه سلیقه و انتظارات شماست را متناسب با بودجه ای که در نظر دارید پیاده سازی خواهد کرد. بروز بودن طراحی دکوراسیون مطب زیبایی در شهر تهران با مد نظر گرفتن جمعیتی که این شهر دارد، باعث جذب قابل توجهی از مراجعین در مطب شما خواهد شد.

نمونه ای از قبل و بعد طراحی مطب زیبایی

البته که هرچقدر متریال های باکیفیت در محیط به کار برود طراحی مطب زیبایی لوکسی خواهید داشت اما برای داشتن فضایی شیک و استاندارد طراحی مطب زیبایی الزاما نباید از متریال ها و سنگ های گران قیمت به کار برد، با طراحی اکونومی و انتخاب متریال های مناسب توسط یک طراح حرفه ای ، میتوانید با هزینه مناسب بهترین طراحی دکوراسیون مطب زیبایی در تهران را داشته باشید.

3- اصول طراحی مطب زیبایی در تهران چیست؟

تصور کنید وارد یک محیط شدید که در آن تابلو های فرسوده روی دیوار های کثیف قرار گرفته، فضا هیچ نوری بجز رنگ سفید ندارد. پوشش کف سالن از سرامیک هایی است که بر اثر فرسوده شدن آثار برخی از لکه ها نیز دیگر از روی آن رفع نمی شود. و بعد یک محیط با متریال های بروز و بسیار تمیز را تصور کنید، فضایی که در آن هیچ گونه آلودگی پیدا نمی‌کنید. نورپردازی محیط به صورتی اجرا شده که به خوبی همه جزئیات محیط را می‌توانید ببینید.

طبیعتا اگر قرار باشد عمل خاصی بر روی بدن خود انجام بدهید ، به آن محیط تمیز اعتماد بیشتری میکنید. بدن شما مهم ترین سرمایه و بخش مهمی از زندگیه شماست که قطعا دوست دارید، مکانی برای درمان و عمل های زیبایی انتخاب و مراجعه کنید که پزشک مطب به همه جزئیات کار توجه لازم را داشته باشد. و از زمان ورود مراجعه کننده به دنبال راه هایی برای راحتی و کاهش اضطراب و کسب اعتماد شما باشد.

دکوراسیون مطب زیبایی
طراحی کلینیک دکتر حق پرست
دکوراسیون مطب زیبایی
طراحی مطب زیبایی دکتر پارسایی

به طور کلی استاندارد های خاصی هستند که در اکثر طراحی کلینیک ها باید رعایت شوند. سیستم تاسیسات ، نورپردازی ها ، طراحی سالن انتظار ، پارتیشن بندی اتاق ها و ایجاد فضای اصولی از الزامات طراحی کلینیک است .
همانطور که در تصاویر بالا مشاهده می‌کنید ، تمام آیتم ها در دو کلینیک به کار رفته است. اما باز هم دکوراسیون مطب زیبایی با طراحی دکوراسیون کلینیک های درمانی باهم تفاوت های خاص خود را دارند. طراحان محیط های درمانی در انتخاب رنگ حساسیت زیادی صرف انتخاب رنگ می کند زیرا تاثیر مستقیمی بر روی احساسات مراجعه کننده دارد. اما در کلینیک های زیبایی ، ابتدا شیک بودن و خاص بودن محیط و بعد رنگ فضا اهمیت دارد.

4- هزینه طراحی و اجرای دکوراسیون مطب زیبایی در تهران چقدر است؟

هزینه طراحی دکوراسیون مطب زیبایی در تهران در سال 1403 در صورتی که بخواهید یک طراحی اکونومی و حرفه ای مطابق با استاندارد های طراحی مطب از فضا داشته باشید متری 150000تومان تا 180000 تومان می باشد . چنانچه یک طراحی لوکس و شیک ای بخواهید داشته باشید هزینه طراحی از متری 180000 تومان تا 220000 تومان می باشد.
هرینه نهایی اجرا و پیاده سازی دکوراسیون مطب بعد از طراحی . انتخاب نوع متریال هایی که قرار است در پروژه به کار برود تعیین خواهد شد.

مدت زمان طراحی و اجرای دکوراسیون مطب زیبایی چقدر است؟

مدت زمان طراحی و اجرای طراحی دکوراسیون مطب زیبایی بستگی به متراژ ، نوع متریالهایی که قرار است به کار رفته شود و میزان پر کار یا کم کار بودن طراحی شما دارد. اما به طور کلی معمولا طراحی دکوراسیون مطب زیبایی بعر از برداشت پلان و مشاوره ، تقریبا دو هفته زمان خواهد برد. و مدت زمان اجرای دکوراسیون مطب زیبایی معمولاا 40 روز تا دوماه خواهد بود . البته باز هم لازم به ذکر است که هر پروژه با توجه به سبک طراحی ای دارد ممکن است مدت زمان بیشتری نیز برای اتمام بگیرد.

5- چگونه بهترین طراحی دکوراسیون مطب زیبایی را داشته باشیم؟

انتخاب یک تیم خوب اولین گام برای داشتن بهترین طراحی دکوراسیون مطب زیبایی است. تیمی از طراحان حرفه ای محیط بی روح و ساده را به فضایی دیدنی و لذت بخش تبدیل میکند . همانطور که زیباجویان پیش از مراجعه به هر پزشکی رزومه و نمونه کارهای پزشک را مشاهده می‌کند، شما پزشکان نیز بهتر است قبل از شروع طراحی دکوراسیون مطب زیبایی خود در مورد تیم، رزومه و تجربه تیم نحقیق کنید تا با انتخاب درست بهترین طراحی دکوراسیون مطب زیبایی را برای خود پدید آورید. در صورت انتخاب درست به راحتی هر آنچه از محیط انتظار دارید را در جلسه مشاوره در اختیار طراح قرار می دهید تا در آخر بهترین طراحی مطب زیبایی در تهران را با سلیقه دلخواه خودتان داشته باشید.

انتخاب طراحان حرفه ای و مناسب باعث ایجاد رزومه گروه معماری پاکاد و کسب اعتماد هرچه بیشتر پزشکان به تیم ما شده است. جهت مشاوره ، بازدید و برداشت پلان به صورت رایگان با ما از طریق شماره 09155035504 در ارتباط باشید و یا در سایت ثبت سفارش کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *