موقعیت مکانی پروژه:بلوار عارف
متراژ پروژه:100
مدت زمان انجام پروژه:90 روز
بازه انجام پروژه:1401/05/30-1401/02/04

مقدمه پروژه:

مطب سونوگرافی دکتر طاهر مشهد، واقع در بلوار عارف است که مساحت این مطب 100متر مربع می‌باشد . طراحی مطب سونوگرافی دکتر طاهر در اردیبهشت ماه سال 1401 شروع شد و به مدت 90روز تا اتمام پروژه زمان برد.

دکتر طاهر آیتم هایی که برای طراحی دکوراسیون دندانپزشکی مطب در نظر داشتند در همان ابتدا هنگام طراحی سه بعدی مطب تعیین کردند و بعد از مشاهده چندین مدل ، اجرای طرح مورد تایید دکتر آغاز شد.

در این بازه زمانی باز سازی صفر تاصد، به صورت عملیات تخریب، تغییر تاسیسات ساختمان، نصب سرامیک کف،اجرای دکوراسیون چوب ، طراحی و نصب کانتر پذیرش مطب ، طراحی اتاق درمان ، سیم کشی و نورپردازی مطب طراحی و پیاده سازی شده .

چالش های پروژه طراحی دکوراسیون مطب دکتر طاهر :

در این پروژه به دلیل قدیمی بودن تاسیسات و فرسودگی برخی از لوله های مهم ساختمان، اقدام به نوسازی تاسیسات مکانیکی کردیم و لوله هارا از جنس چدنی با لوله پلی اتیلن (polyethylene Pipe) تغییر دادیم .از تفاوت این لوله ها می‌توان بهمیزان مقاومت آنها اشاره کرد . لوله پلی ارتان نسبت به چدن در دماهای مختلف آب و هوا مقاومت بالاتری دارد .

سبک طراحی مطب به چه صورت است؟

مطب دکتر طاهر مشهد به سبک مدرن طراحی شده است .

چرا دکتر طاهر گروه معماری پاکاد را انتخاب کرد؟

دکتر طاهر مدتی به دنبال یک تیم طراحی حرفه ای بودند که بعد از آشنایی با گروه معماری درمانی پاکاد و مشاهده نمونه کار ها ، همکاری با تیم پاکاد را آغاز کردند .

تصاویر فضای مطب سونوگرافی دکتر طاهر

آدرس مطب دندانپزشکی دکتر طاهر کجاست؟

آدرس : مشهد ، بلوار کلاهدوز ، بلوار عارف ، ساختمان پزشکان سپید ، طبقه اول
نشانی وب سایت مطب سونوگرافی دکتر طاهر جهت دریافت نوبت : سایت مطب سونوگرافی دکتر طاهر مشهد