گروه معماری درمانی پاکاد

پاکاد گروهی از معماران و طراحان حرفه ای در زمینه طراحی فضاهای درمانی گرد هم آورده، تا پروژه های شمارا با اصولی و حرفه ای ترین شکل طراحی و اجرا کند .
گروه معماری پاکاد پس از برداشت پلان ومشاوره های لازم برای طراحی فضا مطابق با نظر و سلیقه شما ، محیط را به صورت سه بعدی طراحی می‌کند تا کارفرما پیش از پیاده سازی نهایی نتیجه کار را به صورت کامل مشاهده و بررسی کند . تا در نهایت فضای طراحی ،مطابق سازمان غذا و دارو و همین طور آنچه شما انتظار دارید باشد .

تاریخ :1401/2/30
متراژ پروژه :40 متر مربع
مدت زمان پروژه :30 روز
سبک پروژه :مدرن
طراح پروژه :مهندس منوچهری
ناظر پروژه :گروه معماری پاکاد
داروخانه دکتر رضوی مشهد

پروژه طراحی داروخانه دکتر رضوی

داروخانه دکتر رضوی مشهد، واقع در خیابان دانشجو است که مساحت این داروخانه 40 متر مربع می‌باشد. طراحی داروخانه دکتر رضوی در اردیبهشت ماه 1401 شروع شد و به مدت 30 روز تا اتمام پروژه زمان برد .
برای داروخانه دکتر رضوی چندین کانتر طراحی شد. در نهایت پس از مشاوره و شناسایی نیاز خود طرح سه بعدی مد نظر را برای پیاده سازی در داروخانه تایید کردند. همین طور بعد از مطلع شدن از هزینه طراحی دکوراسیون داروخانه اقدام به طراحی سه بعدی از فضا کردیم .
در این بازه زمانی عملیات نصب قفسه ها ، نصب پنجره دارویی ، طراحی پیشخوان داروخانه ، طراحی اتاق مشاوره داروخانه ، سیم کشی، نورپردازی داروخانه و دکوراسیون چوب طراحی و پیاده سازی شده‌است .داروخانه دکتر رضوی برخلاف کوچک بودنش ، ارتفاع سقف خوبی داشت که امکان ایجاد یک نیم طبقه را به وجود آورد.این نیم طبقه به عنوان بخشی از انبار داروخانه طراحی شد تا فضای اصلی داروخانه میزان بیشتری برای کانتر و اتاق مشاوره داروخانه داشته باشد .

داروخانه دکتر رضوی مشهد
داروخانه دکتر رضوی مشهد

قبل و بعد اجرا

دکتر رضوی به دلیل کوچک بودن فضای داروخانه در جستجو یک تیم حرفه ای بود تا داروخانه ای با فضایی کاملا بهینه طراحی کند.
از همین رو گروه معماری پاکاد را برای طراحی دکوراسیون داروخانه انتخاب کردند .
با توجه به تجربه ای که گروه معماری پاکاد در طراحی دکوراسیون داروخانه کوچک دارد ، در ابتدا جلسه مشاوره برگزار شد تا به خوبی نیاز و درخواست‌های دکتر رضوی شناخته و در نهایت در زمان اجرا پیاده سازی شود.

رندر های طراحی

سبک طراحی داروخانه دکتر رضوی مشهد

طراحی دکوراسیون داروخانه دکتر ناهید رضوی به سبک مدرن طراحی و اجرا شد . با توجه به متراژی که این پروژه داشت گروه معماری پاکاد تمامی آیتم های لازم را با متراژ استاندارد در داروخانه با در نظر گرفتن قوانین سازمان غذا و دارو جای داد.

ثبت سفارش

گروه معماری پاکاد، آیتم طراحی رایگان را برای مشتریان خود در نظر دارد.
در صورتی که مرحله بعدی از طراحی فضای دکوراسیون یعنی پیاده سازی و اجرای طراحی های سه بعدی، توسط تیم پاکاد انجام شود، طراحی رایگان خواهد بود.
جهت مشاوره، بازدید و طراحی دکوراسیون‌ خود توسط گروه معماری پاکاد، با این شماره09153112851 تماس بگیرید. ویا در قسمت ثبت سفارش اطلاعات خورد را ارسال کنید تا در اسرع وقت همکاران ما با شما تماس بگیرند .