موقعیت مکانی پروژه:بلوار کلاهدوز
متراژ پروژه:65
مدت زمان انجام پروژه:30 روز
بازه انجام پروژه:1401/07/26-1401/08/26

مقدمه پروژه:

پروژه طراحی داروخانه دکتر انصاری پور مشهد ، واقع در بلوار کلاهدوز است که مساحت این داروخانه 65 متر مربع می‌باشد . طراحی داروخانه دکتر انصاری‌پور در مهرماه ماه سال 1401 شروع شد و به مدت 30 روز تا اتمام پروژه زمان برد .

دکتر انصاری پور آیتم هایی که برای طراحی دکوراسیون داروخانه در نظر داشتند در همان ابتدا در مرحله طراحی سه‌بعدی تعیین شد.

در این بازه زمانی عملیات نصب قفسه ها ، نصب پنجره دارویی ، طراحی پیشخوان داروخانه ، طراحی اتاق مشاوره داروخانه ، سیم کشی ، نورپردازی داروخانه و دکوراسیون چوب طراحی و پیاده سازی شده .

چالش های پروژه طراحی دکوراسیون داروخانه دکتر انصاری پور :

از چالش های این پروژه می‌توان به اختلاف سطح در بخش انبار نسبت به بخش اصلی داروخانه اشاره کرد ، با وجود این اختلاف طراحی قفسه ها باید به گونه ای پیاده سازی میشد که همه قفسه ها به طور یکدست در یک ارتفاع می بودند . از چالش های دیگر این داروخانه می توان به بخش طراحی اتاق مشاوره بگوییم ، بخش ورودی این داروخانه نیز به طور هم سطح نبود و بخشی پرت را ایجاد کرده بود ، با توجه به اینکه مساحت این بخش مطابق با استاندارد های طراحی اتاق مشاوره بود ، فضای مشاوره در این قسمت قرار گرفت .

طراحی قفسه داروخانه دکتر انصاری پور

سبک طراحی داروخانه دکتر انصاری پور مشهد به چه صورت است؟

داروخانه دکتر انصاری پور به سبک مدرن طراحی شده.

چرا دکتر انصاری پور گروه معماری پاکاد را انتخاب کرد؟

دکتر انصاری پور برای طراحی دکوراسیون داروخانه و اجرای دکوراسیون چوب به شکل حرفه ای ، به دنبال چندین طراح متخصص در این زمینه بودند که پس از مشاهده نمونه کار های گروه معماری پاکاد و مطلع شدن از اینکه تیم پاکاد علاوه بر طراحی دکوراسیون محیط های درمانی ، اجرا و پیاده سازی طرح را نیز انجام می‌دهد ، همکاری با ما را آغاز کردند .

تصاویر فضای داخلی داروخانه دکتر انصاری پور مشهد

آدرس داروخانه دکتر انصاری پور کجاست؟

آدرس : مشهد ، بلوار کلاهدور ، بین کلاهدوز 12 و 14 ، ساختمان دندانپزشکی دامون
نشانی وب سایت داروخانه دکتر انصاری پور جهت دریافت نوبت : سایت داروخانه دکتر انصاری پور مشهد