صفر تا صد اجرا داروخانه با شرکت معماری درمانی پاکاد

طراحی دکوراسیون داروخانه

طراحی داخلی دکوراسیون داروخانه

در هرجا!
شرکت معماری درمانی پاکاد در هر نقطه از ایران به طراحی و اجرای دکوراسیون داروخانه می‌پردازد. پاکاد با بیش از ۲۵ سال سابقه کار در زمینه طراحی دکوراسیون داروخانه و طراحی دکوراسیون مطب در مشهد فعال است و البته طراحی و اجرای دکوراسیون داروخانه در تهران، اصفهان، شیراز، همدان و هر شهر دیگری را نیز می‌پذیرد. پاکاد متخصص بر محیط‌های درمانی است و بر اساس شرایط و ضوابط تاسیس و راه‌اندازی داروخانه اقدام به طراحی و اجرای دکور داخلی داروخانه می‌کند. برای دریافت مشاوره رایگان، طراحی پلان دو بعدی رایگان و بازدید از بنا تنها کافی است با شماره تلفن ۰۹۱۵۳۱۱۲۸۵۱ تماس بگیرید.

انواع سبک‌های طراحی داروخانه چیست؟

شیوه طراحی داخلی داروخانه

طراحی داروخانه در سبک‌های مختلفی انجام می‌شود اما مهم‌ترین سبک‌های طراحی داروخانه عبارتند از طراحی داروخانه مدرن و طراحی داروخانه کلاسیک که از شاخص‌ترین سبک‌های طراحی داخلی داروخانه به شما می‌آیند. البته امروزه سبک کلاسیک در طراحی داروخانه بسیار کم طرفدار شده است و پزشکان برای انتخاب طراحی داخلی داروخانه خود از سبک مدرن استفاده می‌کنند. استفاده از متریال چوب در داروخانه بسیار مرسوم است که با طراحی مدرن داروخانه سازگار است. در طراحی اتاق مشاوره داروخانه و طراحی پیشخوان داروخانه به شکل قابل توجهی از متریال چوب و شیشه استفاده می‌شود. قفسه‌های داروخانه‌ها نیز در سبک مدرن می‌تواند شامل متریال چوب یا حتی فلز باشد!

طراحی سه بعدی داروخانه به صورت رایگان!

طراحی سه بعدی داروخانه شما در پاکاد به صورت رایگان انجام می‌شود! در صورتی که فاز اجرایی داروخانه شما توسط شرکت پاکاد صورت گیرد؛ هزینه طراحی دکوراسیون داروخانه شما به عنوان پیش پرداختی از فاز اجرایی داروخانه شما محاسبه می‌گردد! در طراحی دکوراسیون داروخانه کوچک نیز باید در نظر داشت که طراحی داخلی مهم‌ترین قسمت پروژه است چرا که بهینه سازی محیط داروخانه شما مخصوصا زمانی که متراژ آن کوچک باشد از اهمیت قابل توجهی برخوردار می‌شود.

هزینه بازسازی دکوراسیون داروخانه چه قدر است؟

نمی‌توان به صورت دقیق عددی را برای هزینه بازسازی دکوراسیون داروخانه عنوان کرد! با توجه به خواسته‌ها و نیاز‌های داروخانه شما قیمت بازسازی متفاوت است. شما می‌توانید طی یک تماس تلفنی با شماره ۰۹۱۵۳۱۱۲۸۵۱ و دریافت مشاوره رایگان از برآورد قیمت طراحی و اجرای دکوراسیون پروژه خود آگاه شوید. هزینه‌های اجرایی هر پروژه وابسته به متریال به کار رفته در پروژه، متراژ مورد نظر و طراحی انجام شده متفاوت است.

روند پروژه ها در پاکاد

ارائه مشاوره رایگان

ارائه پلان دو بعدی رایگان

جلسه مشاوره و شروع طراحی سه بعدی

تخریب یا بازسازی داروخانه یا مطب شما

تحویل داروخانه و آغاز ضمانت سه ساله پاکاد

شرکت معماری پاکاد در چه شهر‌ها و استان‌هایی فعالیت می‌کند؟

شرکت معماری درمانی پاکاد در هر نقطه از ایران به طراحی دکوراسیون داخلی برای داروخانه می‌پردازد. در صورت دریافت پروژه اجرایی، تمام هزینه های طراحی نقشه و طراحی دکوراسیون داخلی داروخانه شما رایگان خواهد شد. شرکت معماری پاکاد در تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز، همدان، سمنان و بسیاری شهر و شهرستان دیگر اقدام به فعالیت کرده و پروژه و نمونه کار دارد!

قیمت طراحی داروخانه چه قدر است؟

قیمت طراحی دکوراسیون داخلی داروخانه در سال 1402 از 150.000 تومان تا 180.000 تومان برای هر متر مربع است. شما می‌توانید از طریق تماس با شماره 09153112851 از سفارش طراحی دکوراسیون داروخانه خود را ثبت کنید و از مشاوره رایگان برخوردار شوید. در شرکت معماری پاکاد برداشت پلان و طراحی پلان دو بعدی به صورت رایگان انجام می‌شود. توجه داشته باشید در صورتی که فاز اجرایی پروژه داروخانه شما توسط پاکاد انجام شود؛ هزینه طراحی داروخانه شما به عنوان پیش پرداختی از فاز اجرا محسابه می‌گردد.

انواع بخش‌های دکوراسیون داروخانه چیست؟

طراحی پیشخوان داروخانه یکی از مهم‌ترین بخش‌های طراحی دکوراسیون داخلی داروخانه است. طراحی اتاق مشاوره داروخانه که امروزه بخشی از شرایط و ضوابط مهم در طراحی و اجرای داروخانه محسوب می‌شود نیز از محبوب‌ترین بخش‌های داروخانه است. پنجره دارویی داروخانه و همچنین انبار داروخانه از قسمت‌هایی در داروخانه محسوب می‌شوند که می‌توان آن‌ها را عضو جدا نشدنی از طراحی دکوراسیون داخلی داروخانه به شمار آورد. بر اساس شرایط و ضوابط تاسیس داروخانه بخش‌های مختلفی در طراحی دکوراسیون داروخانه وجود دارد که می‌بایست طبق استاندارد طراحی شوند. در طراحی داروخانه‌های شبانه روزی نیز بخش‌هایی که موجب آسایش کارمندان داروخانه شود از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.

ثبت سفارش آنلاین

نام و نام خانوادگی(ضروری)
ساعت تماس
:
محل پروژه(ضروری)
آیا ملک پروژه شما استیجاری است؟(ضروری)

سوالات متداول

بله گروه معماری درمانی پاکاد در هر شهر و استان یا حتی شهرستانی پروژه قبول می‌کند. گروه معماری ما در مشهد مستقر است و بیش از صد عدد داروخانه و مطب را در شهر مشهد طراحی و اجرا کرده است. طراحی دکوراسیون داروخانه و مطب در تهران، اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز و هر شهر دیگری پذیرفته می‌شود. طراحی دکوراسیون داروخانه در مشهد را به صورت تخصصی در دهه هشتاد آغاز کردیم و امروز با افتخار در سراسر ایران به طراحی و اجرای صفر تا صد می‌پردازیم؛ از تخریب کامل تا بازسازی مجدد.

زمان مورد نیاز بازسازی یا بازطراحی برای هر داروخانه و مطب یا کلینیک متفاوت است و نمی‌توان به صورت دقیق آن را مشخص کرد. ممکن است بین یک هفته تا یک ماه و نیم کاری زمان نیاز باشد. اما گروه معماری پاکاد با بررسی هوشمندامه نیاز اصلی شما از بازسازی، از اتلاف زمان و هزینه اضافی جلوگیری می‌کند و با نوآوری فرایند کار را کوتاه می‌سازد.

هزینه صرفا طراحی نقشه دکوراسیون مطب و کلینیک در سال 1402 از مبلغ 150.000 تومان تا 180.000 تومان در هر متر مربع است که گروه معماری پاکاد در صورت دریافت فاز اجرایی پروژه شما، به صورت رایگان و بدون هزینه طراحی نقشه دکوراسیون مطب و کلینیک شما را در دو حالت دو بعدی و سه بعدی طراحی می‌کند.

هزینه صرفا طراحی نقشه دکوراسیون داروخانه در سال 1402 از مبلغ 150.000 تومان تا 180.000 تومان در هر متر مربع است که گروه معماری پاکاد در صورت دریافت فاز اجرایی پروژه شما، به صورت رایگان و بدون هزینه طراحی نقشه دکوراسیون داروخانه و دراگ استور شما را در دو حالت دو بعدی و سه بعدی طراحی می‌کند.

معماری درمانی علم نوینی در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی محیط‌های درمانی است که گروه معماری پاکاد بر اساس این دانش نوظهور و تازه اندوخته به شما مشاوره کاملا رایگان در بحث تاسیس و طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی محیط های درمانی می‌دهد.

تابستان مناسب ترین فصل برای بازسازی داروخانه است البته این بازه زمانی مناسب شهر مشهد به علت رفت و آمد توریستی و توریست پزشکی نمی‌باشد. هر داروخانه در هر شهر و استان و محیط جغرافیایی زمان متناسب خاص خود را دارد اما عموما ابتدا بهار یا تایستان از بهترین زمان برای بازسازی داروخانه می‌باشد که از افزایش هزینه ها و ضرر ناشی از بسته بودن جلوگیری می‌کند.

طراحی پلان دو بعدی در گروه معماری پاکاد کاملا رایگان است و در صورتی که پروژه شما شامل بخش طراحی و اجرا شود، هزینه ایی بابت طراحی نقشه اصلی یا همان پلان سه بعدی دریافت نمی‌شود و صرفا هزینه اجرایی برآورد و توافق شده دریافت می‌شود.

طراحی دکوراسیون داروخانه کوچک از چالش های مهم معماری درمانی است که طی انتخاب رنگ مناسب و طراحی داروخانه به سبک مدرن می‌توان از استفاده از فضا به بهینه ترین نقطه ممکن رسید.