طراحی کلینیک

طراحی مطب

طراحی دکوراسیون مطب دندان‌پزشکی همراه با صفر تا صد اجرا در شرکت معماری درمانی پاکاد! جهت برداشت پلان رایگان، مشاوره و طراحی پلان اولیه خود به صورت رایگان با مشاره تلفن 09153112851 تماس بگیرید یا از طریق دکمه زیر اقدام به ثبت سفارش کنید.

طراحی کلینیک

طراحی مطب

طراحی دکوراسیون مطب دندان‌پزشکی همراه با صفر تا صد اجرا در شرکت معماری درمانی پاکاد! جهت برداشت پلان رایگان، مشاوره و طراحی پلان اولیه خود به صورت رایگان با مشاره تلفن 09153112851 تماس بگیرید یا از طریق دکمه زیر اقدام به ثبت سفارش کنید.

طراحی کلینیک دندانپزشکی

جامعه هدف و بازار دندان‌پزشکی امروزه رقابتی شده است! بدون یک طراحی دکوراسیون استاندارد و چشمگیر ممکن نیست کلینیک دندانپزشکی به یک برند موفق تبدیل شود!

طراحی مطب عمومی

طراحی داخل مطب عمومی با توجه به نیاز‌های مطب پذیرفته می‌شود. طراحی اتاق پزشک و طراحی اتاق درمان بخش مهمی از دکوراسیون مطب عمومی است!

طراحی کلینیک زیبایی

طراحی دکوراسیون داخلی کلینیک زیبایی بخشی از برندسازی و بازاریابی مطب‌های زیبایی است. برای افزایش فروش در کلینیک زیبایی داشتن یک دکور مجلل الزامی است!

طراحی مطب قلب

طراحی دکوراسیون مطب قلب برای ایجاد یک ارتباط اثرگذار بین مراجعه بسیار مهم است. طراحی داخلی مطب قلب می‌تواند منطبق بر هویت برند شما باشد.

اصول طراحی مطب

استاندارد‌های طراحی داخلی مطب یا طراحی داخلی کلینیک را تحت عنوان اصول معماری درمانی می‌شناسند! استاندارد‌های راه‌اندازی هر مطب متناسب با شاخصه‌های کاربریش متفاوت است؛ برای مثال طراحی دکوراسیون مطب دندانپزشکی کاملا با طراحی کلینیک پوست و مو یا کلینیک زیبایی تفاوت دارد. 

شرکت معماری درمانی پاکاد به عنوان پیشگام در زمینه طراحی و اجرای مطب به بازسازی کلینیک یا مطب طبق استاندارد‌های معماری درمانی می‌پردازد. برای دریافت مشاوره رایگان و طراحی و بازسازی مطب یا کلینیک خود با شماره 09153112851 تماس بگیرید یا از طریق دکمه ذیل کاتالوگ نمونه طراحی مطب را دانلود کنید!

طراحی مطب کوچک

طراحی داخلی برای مطب‌هایی که فضای کوچک‌تری دارند یا در ملک‌های استیجاری فعالیت می‌کنند از اهمیت دو چندانی برخوردار است. شرکت معماری درمانی پاکاد به صورت تخصصی به طراحی و اجرای مطب‌های کوچک با هدف استفاده بهینه از فضا می‌پردازد. در هر شهری برای شما پزشکان و دکتر‌های گرامی به طراحی و اجرای صفر تا صد مطب یا کلینیک می‌پردازیم. طراحی مطب در تهران، مشهد، اصفهان، شیراز و… تخصص پاکاد معماری درمانی و فراهم کردن آرامش شما پزشکان و دکتر‌های گرامی در کنار یک محیط کار حرفه‌ای و با پرستیژ است. برندسازی مطب یا برندسازی کلینیک با ایجاد 

کلینیک کودکان آریان

مطب دندانپزشکی دکتر پارسایی

مطب دکتر صراف

طراحی دکوراسیون کلینیک

طراحی دکور کلینیک به عنوان یکی از تخصصی‌ترین زمینه‌های درمانی شاخصه‌های بسیاری دارد. موارد زیر از مهم‌ترین نکاتی است که باید در طراحی دکور کلینیک در نظر گرفته شود!

  • بهترین سبک طراحی کلینیک مدرن است.
  • رنگ‌های مطب یا کلینیک بهتر است روشن باشد!
  • بهینه‌ترین متراژ مطب از 80 متر مربع تا 100 متر مربع است.
  • مهم‌ترین بخش طراحی دکور کلینیک پیشخوان یا رسپشن است.
  • از اکسسوری در دکوراسیون کلینیک غافل نشوید!

برندسازی کلینیک یا برندسازی برای مطب با بازسازی دکوراسیون داخلی آن و تبدیل دکور به یک هویت شاخص آغاز می‌شود. مراجعان مطب به شرط برقراری ارتباط با دکوراسیون مطب ممکن است از مشتریان ثابت شما شوند! بنابراین درآمد مطب اثر پذیر از دکوراسیون مطب است.

قیمت طراحی دکوراسیون مطب

طراحی داخلی رایگان مطب!

هزینه طراحی دکوراسیون مطب بین 150 تا 180 هزار تومان است! اما در صورتی که فاز اجرایی پروژه شما توسط شرکت معماری پاکاد انجام شود هزینه طراحی دکوراسیون شما به عنوان بخشی از فاز اجرایی رایگان طراحی می‌گردد!

ثبت سفارش

نام و نام خانوادگی(ضروری)
ساعت تماس
:
محل پروژه(ضروری)
آیا ملک پروژه شما استیجاری است؟(ضروری)

سوالات متداول

طبق برآورد‌های تیم توسعه و تحقیق شرکت پاکاد هزینه راه‌اندازی مطب کمتر دو میلیارد تومان برای یک مطب با متراژ متوسط 80 متر مربع در سال 1402 نخواهد بود!

قیمت طراحی دکوراسیون داخلی مطب در سال 1402 برای هر متر مربع بین 150 هزار تومان تا 180 هزار تومان در نظر گرفته شده است اما شرکت پاکاد طراحی دکوراسیون شما را رایگان انجام می‌دهد! برای اطلاعات بیشتر با شماره 09153112851 تماس بگیرید.

هزینه اجرایی هر پروژه وابسته به متریال، متراژ و نوع طراحی شما است! اما بین 5 تا 15 میلیون تومان برای هر متر مربع تخمین زده می‌شود! جهت برآورد قیمت پروژه خود با شماره شماره 09153112851 تماس بگیرید.

شرکت معماری پاکاد شامل طراحی دکوراسیون داخلی داروخانه، مطب، کلینیک، محیط های درمانی می‌باشد. شرکت معماری پاکاد مفتخر است که در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی بیمارستان قائم مشهد، بیمارستان بهلول شهرستان گناباد بیمارستان شهرستان کاشمر و بسیاری محیط درمانی دیگر سهیم بوده است و بیش از بیست سال سابقه فعالیت خود را صرف طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی محیط های درمانی یا اصطلاحا معماری درمانی کرده است. شرکت معماری پاکاد در بخش معماری سبز نیز به طراحی باغ ویلا و روف گاردن می‌پردازد. پاکاد در تهران، مشهد، اصفهان، همدان و شهرهای مختلف دیگری به طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی پرداخته است.

بین 30 تا 45 روز بازسازی یک مطب زمان لازم دارد البته این زمان بدون در نظر گرفتن زمان طراحی دکوراسیون داخلی مطب است.

قیمت و هزینه طراحی داخلی داروخانه یا مطب در پاکاد برای سال 1402 بین 150 هزار تومان تا 180 هزار تومان برای هر متر مربع است. اما در صورتی که فاز اجرایی پروژه شما توسط شرکت ما انجام شود؛ هزینه طراحی سه بعدی دکوراسیون داخلی شما به عنوان بخشی از پیش پرداخت اجرایی محاسبه می‌شود! شرکت پاکاد مفتخر است که یک دهه تجربه اجرایی خود را در اختیار شما پزشکان و دکترهای گرامی قرار دهد. برای اطلاعات بیشتر با شماره 09153112851 تماس بگیرید

پایان فصل سرما، شروع تابستان و عید نوروز از بهترین زمان‌های طراحی و بازسازی دکوراسیون مطب است!

در مشهد با متراژ حداقل 40 متر برای شما دکوراسیون مطب بهینه طراحی و اجرا می‌کنیم!

در شرکت پاکاد مشاوره، برداشت پلان و طراحی پلان اولیه کاملا رایگان است!

قطعا افزایش درآمد شما پس از بازسازی دکوراسیون مطبچشمگیر خواهد بود!